Żegnaj szkoło, witaj przygodo!
„Jedziemy na wakacje do lasu, nad wodę.
Prosimy ciebie słonko o piękną pogodę”.
Cz. Janczarski
Koniec roku szkolnego to dla każdego ucznia chwila niezwykle radosna, niosąca za sobą trud dziesięciu miesięcy nauki, rozpoczynająca jednak okres dwumiesięcznej zabawy, rozrywki i beztroski.
W piątek, 27 czerwca 2025 roku, odbyło się zakończenie roku szkolnego 2024/2025. Po uroczystej Mszy św., którą odprawił ks. Wojciech Bolanowski, wszyscy udali się do szkoły, gdzie w części oficjalnej uczestniczyli uczniowie, rodzice, kadra nauczycielska pracownicy szkoły oraz zaproszeni goście: dyr. GOK w Rymanowie Pani Joanna Ziemiańska – Kielar, dyr. Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rymanowie Zdroju Pan Paweł Pelczar, Przewodnicząca Rady Rodziców Pani Paulina Malinowska – Pitrus, Przewodnicząca KGW w Króliku Polskim Pani Helena Pitrus, Prezes OSP w Króliku Polskim Pan Jan Urbanik oraz sołtysi: Pan Daniel Kuśnierczak i Pan Józef Łoś.
Podsumowanie projektu „Mali - Wielcy Odkrywcy”
W roku szkolnym 2024/2025 dzieci z klasy „0” Szkoły Podstawowej w Króliku Polskim brały udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym „Mali – Wielcy Odkrywcy”.
Celem projektu było rozbudzanie ciekawości poznawczej dzieci, wspieranie ich samodzielności, kreatywności i umiejętności badawczych poprzez zabawę, działanie i odkrywanie. Projekt składał się z trzech etapów, w ramach których dzieci brały udział w różnorodnych aktywnościach edukacyjnych.
„CZYTAM Z KLASĄ. Lekturki spod chmurki”
Uczniowie klas 1, 2 i 3 w bieżącym roku szkolnym aktywnie uczestniczyli w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym „CZYTAM Z KLASĄ. Lekturki spod chmurki”. Celem projektu było rozbudzanie zainteresowań czytelniczych wśród dzieci poprzez pracę z lekturą w sposób twórczy, angażujący i dostosowany do wieku uczniów. Projekt wspierał rozwój umiejętności czytania ze zrozumieniem, aktywnego słuchania oraz kształtowania emocjonalnej wrażliwości uczniów. Uczestnicy rozwijali empatię, uczyli się rozpoznawania i nazywania emocji oraz budowania pozytywnych relacji w klasie. Dodatkowo, działania podejmowane w ramach projektu sprzyjały integracji zespołu klasowego.











